TR EN

AIRLINE MARKETING DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
AVM418 AIRLINE MARKETING 8 3 3 7

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: havayolu işletmelerinde pazar kavramı, pazarlamanın önemi ve havayolu taşımacılığında pazarlama ihtiyacı gibi konular hakkında teorik bilgi kazandırılması ve bu bilgilerin kullanılarak havayolu işletmeleri için pazar kaynakları ve havayolu taşımacılığındaki pazarlama sorunları gibi konular üzerinde çözüm yolları geliştirilip, analizler yapılması amaçlanmaktadır.
İçerik: Pazarlamanın Temel Kavram Ve Konuları İle Başlayarak, Havayolu İşletmeleri İçin Pazar, Pazarlama Stratejileri; Havayolu Pazarlamasında Fiyatlandırma Konusunda Karşılaşılan Sorunlar, Dağıtım Sistemleri, Havayolu İşletmelerinde Satış: Reklam Ve Tutundurma Politikaları Gibi Konular Oluşturmaktadır.