TR EN

KURUMSAL İMAJ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT338 KURUMSAL İMAJ YÖNETİMİ 5 3 3 5
AMAÇ VE İÇERİK
Amaç: Dersin amacı, imaja yönelik genel kavramlar ve imaj yaratım sürenin adımları ortaya koyularak öğrencinin imaj yaratım sürecinde planlama yeteneğinin oluşturulmasıdır.
İçerik: Ders, İmaj kavramının açıklanması, imajın öğelerinin listelenmesi, imaj çeşitlerinin tanımlanması, kurum imajını etkileyen faktörlerin örneklenmesi, imaj yönetiminin kişiye ve şirkete katkılarının yorumlanması, kişisel imajın gücünün değerini takdir etme, iletişimde dikkat edilmesi gerekenlerin listelenmesi, kurumsal imaj yönetimi kavramının açıklanması, imaj ve gerçeklik bağlantısının değerlendirilmesi. Kampanya planlanması gibi konuları içermektedir.