TR EN

Genel Bilgiler

Programın Amacı

Kurum ile halk arasındaki iletişimde köprü görevi üstlenen halkla ilişkiler ve tanıtım sektörü ile toplum için etik ve bilimsel yöntemler doğrultusunda mesleki anlamda donanımlı, sorumluluk sahibi, çözüm odaklı, proaktif, global düşünebilen bireyler yetiştirmektir. Dijitalleşmenin hız kazandığı çağımızda halkla ilişkiler ve tanıtım sektörlerinin sürekli gelişip dönüşmekte olduğu göz önüne alınarak piyasanın çağın gerekliliklerini yerine getirebilecek bilgi ve kapasiteye sahip kalifiye eleman ihtiyacını karşılamaktır.

Kariyer Olanakları

Firmaların kurum içi halkla ilişkiler, kurumsal iletişim birimleri ve kurum dışı ajans yapıları içerisinde halkla ilişkiler uygulamaları gerçekleştirilebilecek, her sektörden kurumsal felsefeyi benimsemiş işletmeler.

Yatay Geçiş İle Geçilen Programlar

Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı, Fotoğrafçılık ve Kameramanlık, Radyo ve Televizyon Programcılığı, Yerel Yönetimler.

Dikey Geçiş İle Geçilen Programlar

Görsel İletişim Tasarımı, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İletişim Bilimleri, İletişim Tasarımı, İletişim ve Tasarım, İletişim Sanatları, Reklam Tasarımı ve İletişimi, Reklamcılık, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler.