TR EN

BANKACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
BAY315 BANKACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 5 3 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetimi Tanımı, Kapsamı, Gelişimi, Özellikleri Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
2 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri - Müşteri Tatmini, Müşteri Sadakati Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
3 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
4 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
5 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
6 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
7 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
8 - ARA SINAV -
9 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
10 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
11 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
12 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI) Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
13 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetiminde Başarısızlık Nedenleri Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
14 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları ve Genel Tekrar Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
15 Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması FİNAL SINAVI Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -