1 |
Kitap Okuma |
Dersin amacı ve içeriği hakkında bilgilendirme.
Ders kapsamında kullanılacak ana ve yardımcı kaynaklar, ölçme ve değerlendirme sistemi, hakkında bilgilendirme. Halkla İlişkiler ve Medya Planlaması hakkında Genel Değerlendirme |
Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
2 |
Kitap Okuma |
Halkla İlişkiler Nedir? Medya Nedir?, Medyanın İşlevleri ve Medya Planlaması Nedir? Reklam Nedir? Kavramsal Çerçeve |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
3 |
Kitap Okuma |
Halkla İlişkiler ve Medya Planlamasında Hedef Kitle |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
4 |
Kitap Okuma |
Medya Planlama ve Satın alma Kavramı, Medya Türleri, Uygulama ödevinin verilmesi |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
5 |
Kitap Okuma |
Medya planlamasının aşamaları ve medya planlamasının temel parametreleri. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
6 |
Kitap Okuma |
Medya Planlama Ajansları ve Kullandıkları Programlar |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
7 |
Kitap Okuma |
Halkla İlişkiler alanında Medya Planlamada Mecraların Kullanımında Önemli Noktalar |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kitap Okuma |
Genel Tekrar |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
10 |
Kitap Okuma |
Ara Sınav Soruları Cevaplarının Tartışılması Digital Medya Planlaması ve Hakla İlişkiler |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
11 |
Kitap Okuma |
Halkla İlişkiler ve Online Medya (Blog,Sosyal Ağlar) |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
12 |
Kitap Okuma |
Başarılı Halkla İlişkiler ve Medya Planlaması Örnekleri (Sektörel) |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
13 |
Kitap Okuma |
Başarılı Halkla İlişkiler ve Medya Planlaması Örnekleri (Sektörel) |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
14 |
Öğrenci Ödev Hazırlama |
Halkla İlişkiler Kampanyasında Medya Planı Hazırlama Ödev Sunumları |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
15 |
Kitap Okuma |
Genel Tekrar |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |