Gazanfer Erbaşlar, Şükrü Dokur, "Elektronik Ticaret", Nobel Akademik Yayıncılık, Mayıs-2016 |
Gonca Telli Yamamoto, "E-Ticaret", Kriter Yayınları, 2013 |
Judy Strauss ; Raymond Frost, "E-Marketing:International Edition", 2014 |
Kenneth E. Clow Donald BAACK, "Integrated Advertising, Promotion, And Marketing Communications", 2001 |
Elden, M. (2009). Reklam ve Reklamcılık, İstanbul: Say Yayınları, 2009 |
Elden, M., Ulukök, Ö. Ve Yeygel, S. (2007). Şimdi Reklamlar, İstanbul: İletişim Yayınları |
Kocabaş, F. Ve Elden, M. (2005). Reklamcılık Kavramlar Kararlar Kurumlar, İstanbul: İletişim Yayınları |
Moriarty, S. , Mitchell, N., Wells, W. (2015). Avdertising&IMC: Principles and Practices, Pearson |
Sulliva, L. (2004). Satan Reklam Yaratmak, Çev. Sevtap Yaman, MediaCat Kitapları |