TR EN

Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri

(0) Etkisiz (1) En Düşük (2) Düşük (3) Orta (4) İyi (5) Çok İyi
0 1 2 3 4 5
Zorunlu Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 T %
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I 2 1 3 2 2 2 3 1 2 2 1 2 3 1 1 0 28 35
ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ II 1 1 2 1 1 1 1 1 3 3 1 1 2 0 1 3 23 28,75
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ 1 0 1 1 1 2 2 2 3 3 3 2 2 0 3 1 27 33,75
GENEL EKONOMİ 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 80 100
GENEL İŞLETME 4 4 5 5 5 4 5 5 4 5 5 4 5 5 4 5 74 92,5
DAVRANIŞ BİLİMLERİ 0 0 5 5 5 0 4 4 4 5 4 5 5 5 0 4 55 68,75
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ 5 5 5 5 5 4 5 3 5 5 4 3 5 4 3 5 71 88,75
REKLAMCILIĞA GİRİŞ 1 4 3 4 4 3 3 4 5 5 4 5 5 5 4 5 64 80
İLETİŞİME GİRİŞ 3 3 3 2 2 2 3 2 3 3 3 2 3 0 3 3 40 50
HALKLA İLİŞKİLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ 5 5 4 4 5 4 4 5 4 4 4 3 4 3 5 4 67 83,75
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI 5 4 5 4 2 2 4 4 5 5 5 4 5 3 4 5 66 82,5
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 80 100
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 5 5 4 5 4 4 5 4 4 5 5 5 4 4 5 4 72 90
YAZ STAJI 0 3 5 4 5 5 5 3 4 5 5 5 5 5 4 5 68 85
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 80 100
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 3 5 4 4 4 3 4 5 4 4 4 5 5 4 5 5 68 85
TÜRK DİLİ I 4 5 4 5 5 4 4 3 4 5 4 3 4 4 5 4 67 83,75
TÜRK DİLİ II 4 3 5 4 4 5 5 5 5 4 4 4 3 3 4 4 66 82,5
YABANCI DİL I (İNG.) 0 0 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 5 0 0 11 13,75
YABANCI DİL II (İNG.) 1 2 2 1 1 1 2 1 2 2 3 2 3 4 3 3 33 41,25
TOPLAM 59 65 78 71 70 62 74 67 76 80 76 70 78 70 69 75 1140 1425
Seçmeli Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 T %
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ 1 0 2 0 0 0 0 0 1 0 2 0 2 0 0 2 10 10,64
GİRİŞİMCİLİK 5 4 4 4 5 4 5 5 4 5 5 5 5 4 5 5 74 78,72
REKLAMCILIKTA YAZIM VE TASARIM 5 4 2 1 4 5 5 5 5 1 4 3 3 3 4 4 58 61,7
BEDEN DİLİ VE ETKİLİ KONUŞMA 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 80 85,11
SOSYAL DAVRANIŞ VE PROTOKOL 4 4 4 4 0 4 4 3 2 3 3 3 3 3 3 3 50 53,19
MEDYA VE MEDYA PLANLAMASI 4 4 5 5 4 5 5 5 4 4 4 5 5 2 5 5 71 75,53
SOSYAL MEDYA 5 4 4 4 5 5 5 2 5 4 5 4 4 4 5 2 67 71,28
SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK 5 5 5 4 4 4 4 5 4 4 4 4 5 4 5 5 71 75,53
MARKA VE MARKA YÖNETİMİ 4 4 4 4 5 5 5 4 4 4 4 5 5 3 5 4 69 73,4
PAZARLAMA İLKELERİ 0 0 1 3 2 1 2 3 3 3 2 1 0 0 3 3 27 28,72
FELSEFE 5 4 4 3 3 3 3 3 5 4 4 3 5 5 4 5 63 67,02
SİNEMADA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM 5 4 5 5 5 5 0 4 4 5 5 4 4 5 5 4 69 73,4
YÖNETİM VE ORGANİZASYON 3 2 3 3 4 2 3 3 4 4 3 4 3 1 3 3 48 51,06
İLK YARDIM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KALİTE GÜVENCESİ VE STANDARTLARI 5 3 5 5 1 1 1 1 2 2 2 2 2 2 1 1 36 38,3
SOSYOLOJİ 5 4 3 3 3 3 3 5 4 4 4 4 4 5 3 5 62 65,96
PSİKOLOJİ 4 4 4 5 4 4 4 4 4 4 3 4 4 4 4 4 64 68,09
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLAM 65 55 60 58 54 56 54 57 60 56 59 56 59 50 60 60 919 977,66