TR EN

REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT337 REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ 5 3 3 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Dersin amacı, çeşitli türde mecralardaki reklamlarda kullanılan strateji ve taktiklerin reklam çözümleme teknikleri ile belirlenmesi ve değerlendirilmesidir.
İçerik: Dersin, Farklı ortamlarda yayınlanan reklamların çözümlemesi, Markanın strateji ve taktiklerinin belirlenmesi, Farklı sektörlerin incelenmesi, Yeniden brief oluşturulması, Reklam mecralarının listelenmesi, Reklama uygun mecra seçiminin tartışılması gibi konuları içermektedir.