TR EN

REKLAM ATÖLYESİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI406 REKLAM ATÖLYESİ 5 3 3 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu ders; reklamlarda anlam sürecinin ele alındığı bu ders kapsamında bir reklamı oluşturan tüm unsurlar dikkate alınarak reklam analizinde kullanılan yöntem ve teknikleri örneklerle öğrenciye kazandırmaktadır.
İçerik: Reklama ve reklamcılığa genel giriş, reklam türleri ve mecraları, reklam kampanyası süreci, reklamda yaratıcı süreç, reklam yazarlığı (sinopsis ve tretman), reklam yazarlığı (senaryo), reklam yazarlığı (storyboard ve photoboard), reklam kampanyası tasarlama ödev sunumu dersin içeriğini oluşturmaktadır.