İçerik: |
Gerçek yaşam örüntülerinin programatik olarak modellenebilmesi için varlıkların analiz edilmesi, tanımlanması, hiyerarşilerinin oluşturularak proje kapsamında bir uzay oluşturulabilmesi için gerekli tanım, teknik ve yaklaşımlar çok disiplinli olarak (bilgisayar bilimleri, sosyoloji, psikoloji, felsefe, biyoloji gibi) irdelenmekte ve oluşturulan tasarımlar yazılım koduna dönüştürülmektedir. Yazılım geliştirme aracı olarak UML ve Java temel alınmaktadır.- Temel varlık bileşenler; Attribute, Method, Event yönetimi- Varlık güvenliği; Access Modifiers (Private, Public, Protected..)- Varlıklar arası ilişkiler; Association, Aggregation, Composition ilişkileri- Kalıtım (Inheritance) ve ata-çocuk ilişkileri- Kapsülleme (encapsulation) ve çok biçimlilik- Varlık ve etkileşim (sequence) diyagramları- Modellemekonularını içermektedir. |