TR EN

ULUSLARARASI PAZARLAMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
DTP206 ULUSLARARASI PAZARLAMA 4 2 2 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu ders öğrencilerin uluslararası pazarlama ortamı, uluslararası pazarlama karması ve uluslararası pazarlama stratejisini anlaması ve ticari hayatta kullanabilme yeterliliği kazanmasını amaçlamaktadır.
İçerik: Dersin içeriği, küresel pazarlamanın genel bir bakışını ve küresel pazarlamanın temel teorisini içerir. Küresel pazarlamanın ortamları. Küresel pazarlara yaklaşmak (küresel strateji). Küresel pazarda pazarlama karması. Kurumsal strateji, liderlik ve dijital devrimin küresel pazarlamaya etkisi konularından oluşmaktadır.