Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
SHE231 |
GENERAL ENGLISH III |
3 |
3 |
3 |
4 |
DERS BİLGİLERİ |
Dersin Öğretim Dili : |
İngilizce |
Dersin Düzeyi |
ÖNLİSANS, TYY: + 5.Düzey, EQF-LLL: 5.Düzey, QF-EHEA: Kısa Düzey |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Dersin Veriliş Şekli |
- |
Dersin Koordinatörü |
Öğr.Gör. AHMET BURAK TURGUT |
Dersi Veren Öğretim Üyesi/Öğretim Görevlisi |
Öğr.Gör. FEHİM İLHAN |
Ders Ön Koşulu |
Yok |
AMAÇ VE İÇERİK |
Amaç: |
The aim of this course is to provide English learners with integrated language skills such as reading, listening and writing resulting in a level of intermediate language knowledge. |
İçerik: |
This course will focus on grammar rules, word knowledge and usage, reading comprehension, reading out of the lesson and paragraph writing at an intermediate level. |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc. |
Can deal with most situations likely to arise whilst travelling in an area where the language is spoken. |
Can produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest. |
Can describe experiences and events, dreams, hopes & ambitions and briefly give reasons and explanations for opinions and plans. |
HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI |
Hafta |
Ön Hazırlık |
Konular |
Yöntem |
1 |
Skimming the unit |
Making conversation. Where things are. |
Lecture & Discussion |
2 |
Skimming the unit |
Numbers and statistics. Times and dates. Contact details. |
Lecture & Discussion |
3 |
Skimming the unit |
Talking about jobs. Routine and free time. |
Lecture & Discussion |
4 |
Skimming the unit |
Everyday activities. Describing people. |
Lecture & Discussion |
5 |
Skimming the unit |
What I’m wearing. Daily routines. |
Lecture & Discussion |
6 |
Skimming the unit |
Separable phrasal verbs. Comparing places. Likes and dislikes. |
Lecture & Discussion |
7 |
Skimming the previous units |
General overview |
Lecture & Discussion |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Skimming the unit |
Early years. Changing meaning. |
Lecture & Discussion |
10 |
Skimming the unit |
Places I have been. Things I have done. |
Lecture & Discussion |
11 |
Skimming the unit |
Activities in progress. My talents and skills. |
Lecture & Discussion |
12 |
Skimming the unit |
Activities and their results. Everyday problems. General and specific things. |
Lecture & Discussion |
13 |
Skimming the unit |
Myself, yourself. What things are for. |
Lecture & Discussion |
14 |
Skimming the unit |
Opinions and plans. |
Lecture & Discussion |
15 |
Skimming the previous units |
General overview |
Lecture & Discussion |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |
KAYNAKLAR |
English for Everyone Course Book Level 3 Intermediate. Dorling Kindersley Ltd. (2016) |
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
Yarıyıl İçi Yapılan Çalışmaların Ölçme ve Değerlendirmesi |
Etkinlik Sayısı |
Katkı Yüzdesi |
Açıklama |
(0) Etkisiz |
(1) En Düşük |
(2) Düşük |
(3) Orta |
(4) İyi |
(5) Çok İyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
DERSİN PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARINA KATKISI
BİLGİ |
Kuramsal |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Takım çalışması becerisi
|
|
|
|
|
4 |
|
2 |
Mesleki uygulamada problemleri tanımlama ve çözme becerisi
|
|
|
|
3 |
|
|
BİLGİ |
Olgusal |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Mesleki etik ve sorumluluk bilinci
|
|
|
|
3 |
|
|
2 |
Teorik alan bilgilerini uygulamada kullanabilme becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
BECERİLER |
Bilişsel |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Sosyal kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulama becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
2 |
Gereksinimleri karşılayacak biçimde bir süreci yönetme becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
BECERİLER |
Uygulamalı |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
2 |
Sektörel sorunlar hakkında bilgi sahibi olabilme becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Mesleki yasal mevzuatı anlayabilme ve uygulama becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
2 |
Yabancı dilde iletişim kurma becerisi
|
|
|
|
|
|
5 |
YETKİNLİKLER |
Öğrenme Yetkinliği |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Bilgi ve iletişim teknolojisi araçları ile diğer mesleki araçları ve teknikleri kullanabilme becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
2 |
Mesleki süreçleri planlama ve uygulama becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
YETKİNLİKLER |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Etkin iletişim kurma becerisi
|
|
|
|
|
|
5 |
2 |
Mesleki öz güven becerisi
|
|
|
|
|
|
5 |
YETKİNLİKLER |
Alana Özgü Yetkinlik |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Girişimcilik becerisi
|
0 |
|
|
|
|
|
DERSİN İŞ YÜKÜ VE AKTS KREDİSİ |
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri İş Yükü |
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri |
Etkinlik(hafta sayısı) |
Süresi(saat sayısı) |
Toplam İş Yükü |
Ders |
15 |
2 |
30 |
Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme |
15 |
2 |
30 |
Arazi Çalışması |
0 |
0 |
0 |
Grup Çalışması / Ödevi |
0 |
0 |
0 |
Laboratuvar |
0 |
0 |
0 |
Okuma |
0 |
0 |
0 |
Ödev |
15 |
2 |
30 |
Proje Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
Seminer |
0 |
0 |
0 |
Staj |
0 |
0 |
0 |
Teknik Gezi |
0 |
0 |
0 |
Web Tab. Öğrenme |
0 |
0 |
0 |
Uygulama |
0 |
0 |
0 |
Yerinde Uygulama |
0 |
0 |
0 |
Mesleki Faaliyet |
0 |
0 |
0 |
Sosyal Faaliyet |
0 |
0 |
0 |
Tez Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
Alan Çalışması |
0 |
0 |
0 |
Rapor Yazma |
0 |
0 |
0 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı Hazırlığı |
1 |
2 |
2 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Ara Sınav Hazırlığı |
1 |
2 |
2 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
Kısa Sınav Hazırlığı |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
49 |
0 |
96 |
|
Genel Toplam |
96 |
|
|
Toplam İş Yükü / 25.5 |
3,8 |
|
|
Dersin AKTS(ECTS) Kredisi |
4,0 |
|