TR EN

İŞ ORGANİZASYONU DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
DPP209 İŞ ORGANİZASYONU 3 2 2 4

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Yazılı-Görsel kaynaklar Ders içeriği ve konusunun anlatılması, Dersin tanıtılması Yönetim: Temel kavramlar, işletmeler için önemi Anlatım, Soru-Cevap
2 Araştırma-Ödev Yönetimin Tarihsel Gelişimi /Klasik Yönetim Yaklaşımı Anlatım, Soru-Cevap, Bir önceki haftanın değerlendirilmesi
3 Yazılı-Görsel kaynaklar Yönetimin Tarihsel Gelişimi /Neoklasik Yönetim Yaklaşımı Anlatım,Video,Soru-Cevap
4 Araştırma Yönetimin Tarihsel Gelişimi /Modern Yönetim Yaklaşımı Anlatım, Soru-Cevap, Bir önceki haftanın değerlendirilmesi
5 Literatür taraması İş Planı,İş Planının Faydaları Anlatım,Video,Soru-Cevap
6 Yazılı-Görsel kaynaklar İş Planını ve Organizasyonunun Değerlendirilmesi Anlatım,Video,Soru-Cevap
7 Literatür taraması Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi Anlatım, Soru-Cevap, Bir önceki haftanın değerlendirilmesi
8 - ARA SINAV -
9 Yazılı-Görsel kaynaklar Müşterilerle İletişim ve Boyutları Anlatım,Video,Soru-Cevap
10 Literatür taraması Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite Anlatım, Soru-Cevap
11 Araştırma-Ödev Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri Anlatım,Video,Soru-Cevap
12 Yazılı-Görsel kaynaklar Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma Anlatım, Soru-Cevap, Bir önceki haftanın değerlendirilmesi
13 Yazılı-Görsel kaynaklar-Araştırma-Ödev Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi Anlatım,Video,Soru-Cevap
14 Literatür taraması Müşteri İtirazları ve Şikâyet Yönetimi Anlatım, Soru-Cevap, Bir önceki haftanın değerlendirilmesi
15 Yazılı-Görsel kaynaklar Müşteri İlişkileri Yönetiminin ’de Başarısızlık Nedenler Anlatım, Soru-Cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -