1 |
- |
Finansal hizmetlerin özellikleri, finansal ürünler ve hizmetlerin sınıflandırılmaları, pazarlama stratejileri, temel Kavramlar |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
2 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında stratejik pazarlama planı: makro ve mikro çevre ilişkisi ve pazar analizi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
3 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler için uluslararasılaşma stratejileri- vaka çalışması |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
4 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetlerin pazarlanmasında tüketici davranışı- para psikolojisi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
5 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler pazar bölümlendirilmesi, hedef pazar konumlandırma |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
6 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler pazarlama karması-ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım kanalları politikaları |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
7 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler pazarlama karması-ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım kanalları politikaları |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
İlgili kitap bölümü |
Genel değerlendirme |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
10 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında müşteri ilişkileri yönetimi ve uygulamaları -müşteri tatmini, algılanan değer |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
11 |
İlgili kitap bölümü |
Hizmet transfer süreci ve hizmet kalitesi modelleri- makale tartışması |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
12 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında markalaşma stratejileri- vaka çalışması |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
13 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında Internet uygulamaları- web sitesi oluşturmak, müşteri tatmini |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
14 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetlerin satış teknikleri- İdeal satış süreci, satış sonrası hizmetler |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
15 |
İlgili kitap bölümü |
Genel değerlendirme |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |