TR EN

ULUSLARARASI MARKA YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
UTY315 ULUSLARARASI MARKA YÖNETİMİ 5 3 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka kavramı Anlatım, Tartışma
2 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Pazarlama açısından markanın önemi. Anlatım, Tartışma
3 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka ile ilgili kavramlar ve marka tescili. Anlatım, Tartışma
4 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Stratejik marka yönetim sürecinin planlanması. Anlatım, Tartışma
5 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka denkliği ve marka sadakati olgusu. Anlatım, Tartışma
6 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Diğer marka denkliği unsurları: Marka kimliği, marka kişiliği, marka imajı Anlatım, Tartışma
7 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka yaratma stratejileri. Anlatım, Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Markanın görsel ve işitsel unsurları. Anlatım, Tartışma
10 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka iletişimi. Anlatım, Tartışma
11 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kurumsal marka yönetimi. Anlatım, Tartışma
12 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Global marka yönetimi. Anlatım, Tartışma
13 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Bir marka rönesansı: Dijitalin etkisinde marka. Anlatım, Tartışma
14 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Pazarlama programı. Anlatım, Tartışma
15 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Örnek vakalar. Anlatım, Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -