TR EN

YENİ MEDYA EKONOMİSİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
YEM315 YENİ MEDYA EKONOMİSİ 5 3 3 5

KAYNAKLAR

Kejanlıoğlu B. (2004). Türkiye’de Medyanın Dönüşümü. Ankara: İmge Kitabevi
Desmoulins N. T. (1993). Medya Ekonomisi. İstanbul: İletişim Yayınları
Kuyucu M. (2014). Medya Ekonomisi ve Başrol Oyuncuları: Bugünün ve Yarının Medya Aktörlerinin Gözünde Reklamcılar ve Tüketiciler. İstanbul: The Turkish Online Journal Design, Art and Communication
Başaran F. (2016). İletişim Ağlarının Ekonomisi. Ankara: Ütopya Yayınları