TR EN

REKLAM KAMPANYALARI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT429 REKLAM KAMPANYALARI 7 3 3 7

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Örnek bir reklamla doğru hedef kitleyi eşleştirme
Örnekler yardımıyla hedef kitleye uygun mesaj oluşturma ve mecra seçiminin önemini anlatma
Bir reklamda olması gereken özelliklerin en az 3’ünü açıklama
Geçmiş reklam örneklerini karşılaştırarak reklam içeriklerinin markalara uyumunu analiz etme
Bir reklam oluşturulurken reklamda kullanılması gereken içeriksel öğeleri değerlendirme
Reklam kampanyalarının kurumsal iletişim hedeflerine etkisini stratejik iletişim unsurlarına göre ölçümleme
Kampanya sürecinde hedef kitleye ulaşılacak iletişim medyasına karar verme