REKLAMDA İLETİ TASARIM DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
RTI409 |
REKLAMDA İLETİ TASARIM |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Reklam ileti tasarımına ilişkin temel kavramlar çerçevesinde iletişimin ne olduğunu istenildiği zaman doğru bir şekilde anlatır. |
Geçmiş reklam uygulamalarından referans vererek gelecekte oluşturulacak olan iletişim programlarının sahip olması gereken özellikleri belirler. |
Reklam tasarımına ve temeline ilişkin bilgileri açıklar. |
Reklamın en az 3 özelliğini anımsayarak mevcut bir iletişim programında bu özellikleri söz konusu program ile ilişkilendirir. |