1 |
- |
Tarihten günümüze kültür kavramının incelenmesi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
2 |
Konu ile ilgili makale okuma |
Çokkültürlülük kavramı ve dünyada çok kültürlülük hareketlerinin değerlendirilmesi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
3 |
Konu ile ilgili kitap bölümü okuma |
Oyun kavramının tanımı ve gelişim süreçlerinin belirtilmesi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
4 |
Literatür tarama |
Oyun kavramının öneminin ve etkilerinin araştırılması |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
5 |
Konu ile ilgili kitap bölümü okuma |
İlk çağlardan günümüze oyunun sınıflandırılması |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
6 |
Literatür tarama |
İlk çağlardan oyunun tarihçesi ve bazı özelliklere (yer, zaman, kişi) göre değerlendirilmesi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
7 |
Konu ile ilgili kitap okuma |
Oyunun toplumsal değeri ve önemi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Literatür tarama |
Oyun ve boş zaman arasındaki ilişkinin rekreasyon çerçevesinde değerlendirilmesi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
10 |
Konu ile ilgili makale okuma |
Türk kültüründe oyunun yeri ve önemi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
11 |
Konu ile ilgili kitap bölümü özeti çıkarma |
Türk kültüründe rekreatif oyunların sınıflandırılması |
Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma Yöntemi ve grup çalışması |
12 |
Literatür tarama, video izleme |
Amaçlarına ve kullanım alanlarına göre oyunların karşılaştırılması |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
13 |
Literatür tarama |
Rekreasyon bilincinin gelişiminde oyunun öneminin ortaya konulması |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
14 |
Literatür tarama ve sunum hazırlama |
İlk ve orta öğretim okullarında oyunun önemi ve eğitime katkısı; öğrenci sunumları |
Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma Yöntemi ve grup çalışması |
15 |
Literatür tarama ve sunum hazırlama |
Rekreasyon açısından oyun ve kültür kavramı; öğrenci sunumları |
Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma Yöntemi ve grup çalışması |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |