1 |
- |
Reklamın ve reklamcılığın tanımı ve önemi |
Anlatma ve Tartışma Yöntemi |
2 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Tarihi gelişim içerisinde reklamcılığın gelişimi |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
3 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Reklam ve pazarlama
Reklamın amaçları ve işlevleri |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
4 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Tüketici özellikleri ve alternatif reklam mecraları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
5 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Bütünleşik Pazarlama Örnekleri |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
6 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Yeni Mecralar ve Yeni Ekonomi |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
7 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Yeni Mecrada Reklamcılık |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Reklam türleri |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
10 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Yeni Medya Reklamları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
11 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Advergaming |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
12 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Viral Reklam |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
13 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Radyo Reklamları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
14 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izleme |
Reklamcılıkta örgütlenme yapısı ve reklam ajansları |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
15 |
Kitap okuma& Görsel kaynak izlemex |
Genel değerlendirme |
Anlatma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma ve Tartışma Yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |