TR EN

KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT305 KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ 5 4 3 8

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Dersin amacı, öğrencilerin günümüz iş hayatında önemli yeri olan kurumsal kimlik ve marka süreçleri hakkında bilgi sahibi olmaları ve marka yaratabilmeleri için gerekli alt yapıyı oluşturmaktır.
İçerik: Ders; marka kavramı tanımları, markanın işlevleri, markanın tarihçesi, marka türleri, markanın sağladığı yararlar, marka yaratım süreci, marka yönetimi, kurumsal kimlik kavramı tanımı, kurumsal kimliğin tarihsel gelişim süreci, kurumsal kimliğin özellikleri ve kurumsal kimlik oluşturma gibi konuları içermektedir.