TR EN

PAZARLAMA YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
END310 PAZARLAMA YÖNETİMİ 5 3 3 6

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Dersin amacı, pazarlama yönetimi konusundaki temel yaklaşımlar, kavramlar ve teknikler ışığında, öğrencilere gerçek iş yaşamında karşılaşabilecekleri pazarlama yönetimi problemlerini tanıyabilme, bunlara uygun çözüm önerileri geliştirebilme ve bunları uygulayabilme becerisi kazandırmaktır.
İçerik: Pazarlamanın Temel İlkeleri, Fiyatlandırma Stratejileri, Tüketici Temelli Pazarlama Stratejisi, Firma ve Pazarlama Stratejisi, Reklam ve Halkla İlişkiler, Tüketici Pazarları, Ticari Pazarlar.