1 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Tanımı, Kapsamı, Gelişimi, Özellikleri |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
2 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri - Müşteri Tatmini, Müşteri Sadakati |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
3 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
4 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
5 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
6 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
7 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
10 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
11 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
12 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI) |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
13 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Başarısızlık Nedenleri |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
14 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları ve Genel Tekrar |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
15 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
FİNAL SINAVI |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |