TR EN

KURUMSAL İLETİŞİM DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MYP216 KURUMSAL İLETİŞİM 4 3 3 4

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Kurumsal iletişim kavram ve uygulamalarına kapsamlı bir giriş dersidir. Ekonomik, sosyal, bireysel, etik ve kanuni konular incelenir. Bu dersin amacı, kuruluş ve toplum arasında, iletişim kanallarının, kuruluşun imajına katkı sağlayacak biçimde nasıl kullanılması gerektiği hakkında aydınlatıcı bilgiler tanımlanır.
İçerik: İşletmenin oluşturduğu stratejilere uygun halkla ilişkiler etkinliklerini de içeren bütünleşik iletişim programının geliştirilmesi ve uygulanması sürecinin yönetimi ile ilgili alt başlıkların incelenmesi dersin amacını oluşturmaktadır. Kurumsal İletişim ve Kurum Kimliği; Kurumsal Dizayn, Kurumsal Kültür, Kurumsal İmaj; Kurumsal İletişimde Stratejik Yönetim ve Planlama; Kurumsal Reklamcılık; Halkla İlişkiler; Kurumsal İletişimin Toplumsal Sorumluluk ve Etik Boyutu tanımlanır.