1 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Ders içeriği ve konusunun anlatılması, Dersin Genel Tanıtımı ve Kurumsal İletişim Tanımı |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
2 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsallaşma Süreci, Kurum Kavramı, Kurumların İşlevleri ve Özellikleri, Kurumların Sınıflandırılması, Kurumsallaşma, Kurumların İletişime Yaklaşımı, Kurumsal İletişimin Tanımı ve Kapsamı, Kurumsal İletişimin Tarihçesi, Kurumsal İletişim Alanında Farklı Yaklaşımlar |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
3 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal İletişimin Sınıflandırılması / Bütünleşik Kurumsal İletişim, Kurumsal İletişimin Amaçları ve İşlevleri, Kurumsal İletişim Alanında Kullanılan Unvanlar, Kurumsal İletişimin Organizasyon Şemasındaki Yeri |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
4 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Paydaş Kavramının Tanımı ve kapsamı, İç ve Dış Paydaşlar, Paydaş Yönetimi, Paydaş Analizi, Paydaşlar ve Kurum Arasındaki İlişki |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
5 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumun Öz Kişiliği, Kurumsal Kültür, Kurumsal Kimlik, Kurumsal İmaj, Kurumsal İtibar |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
6 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
İç İletişim Kavramı ve Yapısı, İnformal İletişim, Formal İletişim, Kurum dışı iletişim, İşleyiş Açısından Kurumsal İletişim |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
7 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kavramı, Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tarihsel Gelişimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kapsadığı Alanlar, Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kurumsal Yapı İçindeki Yeri, Sosyal Sorumluluk Kategorileri |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal Reklam, Kurumsal Reklam Türleri, Sponsorluk, Sponsorluğun Kurumsal İletişim Amaçları |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
10 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumlarda Yazılı İletişim ve Kullanılan Yazılı Araçlar, İşletme Gazetesi, Kurum Dergisi, Broşür, Bilgilendirici Kurum İçi Yazılar, İş Mektupları |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
11 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Bilgi İletişim Teknolojileri ve Kurumsal İletişim, İnternet, İntranet, Extranet, Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
12 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Medya ile İlişkiler, Medyanın Bilgi Kaynağı Olarak Kullanılması, Medya ile İlişkilerin Yönetilmesi ve Kullanılan Araçlar |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
13 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kriz Kavramı, Krize Sebep Olan Faktörler ve Krizin Özellikleri, Kriz Türleri, Kriz Yönetimi |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
14 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal İletişim ve Etik, Etik Davranışı Belirleyen Faktörler, İş Etiği, Yönetim Etiği, Kurumsal Etik ve Kurumsal İletişim |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
15 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Öyküleme ve Kurumsal İletişim, Hikaye, Hikayenin Temel Bileşenleri ve Kurumsal Kimlik Örnekleri |
Slayt sunum-Sözlü Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |