1 |
- |
Pazarlama ve rekreasyon pazarlamasına ilişkin kavramlar ve Pazarlamanın önemi. |
Anlatım ve soru-cevap yöntemi |
2 |
Konuyla ilgili makale özeti çıkarma |
Pazarlama anlayışındaki değişim ve gelişmelerin incelenmesi |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi |
3 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Rekreasyonun ekonomik değer kazanması ve ticarileşme süreci, öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
4 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Rekreasyon endüstrisinde ürün ve pazar gelişimi, öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
5 |
Konuyla ilgili makale okuma |
Rekreasyon pazar araştırması ve cazip pazar fırsatlarının analizi |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi |
6 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Markalaşma ve değişen rekreasyon katılımcısı profile, öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
7 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Teknolojinin ve medyanın, rekreasyon pazarına etkileri, öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Pazarlama yöntemlerine ilişkin uygulama örneklerini inceleme |
Rekreasyon hizmet pazarlaması ve pazarlama yöntemlerine ilişkin uygulama örneklerinin incelenmesi |
Gösteri, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
10 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Rekreasyon pazarlamasında küreselleşme ve uluslararası etkileşim, öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
11 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Medya ve sponsorluk hizmetleri, öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
12 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Rekreasyonel turizm pazarlaması ve öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
13 |
Literatür taraması ve sunum hazırlama |
Rekreasyon pazarlamasında profesyonel hizmetler ve ürünler, öğrenci sunumları |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
14 |
Video, dergi ve gazete haberleri okuma |
Rekreasyon pazarlamasında gönüllülük ve sosyal etkileşimin rolü |
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemi |
15 |
Konuyla ilgili makale okuma |
Rekreasyon pazarlaması ve sponsorluğunda temel problemler ve çözüm önerileri |
Soru-cevap ve tartışma yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |