TR EN

SUMMER INTERNSHIP PROGRAMME COURSE DESCRIPTION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
PDP201 SUMMER INTERNSHIP 3 0 0 2

GENERAL INFORMATION

Language of Instruction : Türkçe
Level of the Course Unit : ÖNLİSANS, TYY: + 5.Düzey, EQF-LLL: 5.Düzey, QF-EHEA: Kısa Düzey
Type of the Course : Zorunlu
Mode of Delivery of the Course Unit -
Coordinator of the Course Unit Öğr.Gör. ALİ KARAAĞAÇ
Instructor(s) of the Course Unit
Course Prerequisite No

OBJECTIVES AND CONTENTS

Objectives of the Course Unit: Stajın amacı, teorik ve uygulama derslerinde görülen konuların gün boyunca iş yeri sorumlularının kontrolünde ve staj denetçilerinin denetiminde staj yerinde pratik yaparak, mesleki beceri ve deneyim kazandırmaktır.
Contents of the Course Unit: Sektörünün işletme kurallarını, yönetmelik ve tüzüklerini inceleme, Sağlık sektörü yönetimi hakkında bilgi sahibi olmak, Sağlık sektörünün kendi çalışma alanı ile ilgili dokümanları inceleme, Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak çalışmaları rapor etme, Mesleki alanına yardımcı diğer birimlerin iş akışını incelemek ve uygulamalara katılmak çalışmalarını içermektedir.

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Podoloji alanı ile ilgili alanda bilgi ve izlenimler edinir.
Çalışma hayatına uyum sağlar ve alanı tanıma ve beceri kazanma fırsatı bulur.
Sektörünün işleyişi ile ilgili iş süreçlerini uygular, araç ve gereçleri kullanır.
İş yerindeki sorunlara çözüm önerileri geliştirir.

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Uygulama Ayak sağlığı sektörünün işletme kurallarını, yönetmelik ve tüzüklerini incelemek. Uygulama
2 Uygulama Ayak sağlığı hizmetleri hakkında bilgi sahibi olmak. Uygulama
3 Uygulama Podoloji sektörünün kendi çalışma alanı ile ilgili dokümanları incelemek. Uygulama
4 Uygulama Kendi çalışma alanı ile ilgili planlama ve iş akışını inceleyerek bilgi edinmek. Uygulama
5 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
6 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
7 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
8 - ARA SINAV -
9 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
10 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
11 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
12 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
13 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
14 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
15 Uygulama Mesleki alan ile ilgili uygulamaları izlemek ve uygulamalara katılmak, çalışmaları rapor etmek. Uygulama
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

İGÜ Staj Yönergesi

ASSESSMENT

Assessment & Grading of In-Term Activities Number of Activities Degree of Contribution (%) Description
Level of Contribution
0 1 2 3 4 5

CONTRIBUTION OF THE COURSE UNIT TO THE PROGRAMME LEARNING OUTCOMES

KNOWLEDGE

Theoretical

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanındaki güncel bilgileri içeren ders notları, uygulama araç-gereçleri, görsel-nesnel kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilir ve uygulayabilir.
5

KNOWLEDGE

Factual

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilir.
5

SKILLS

Cognitive

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir.
5
2
Podoloji alanı ile ilgili tüm uygulamaları tekniğine uygun olarak yapabilir.
5

SKILLS

Practical

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alabilir.
4

OCCUPATIONAL

Autonomy & Responsibility

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütebilir.
2
2
Podoloji alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir.
2

OCCUPATIONAL

Learning to Learn

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir.
1
2
Öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirebilir.
1

OCCUPATIONAL

Communication & Social

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilir
3
2
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurabilir.
1

OCCUPATIONAL

Occupational and/or Vocational

Programme Learning Outcomes Level of Contribution
0 1 2 3 4 5
1
Podoloji alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir.
2
2
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranabilir.
3
3
Diğer sağlık disiplinleri ile çalışabilir.
2

WORKLOAD & ECTS CREDITS OF THE COURSE UNIT

Workload for Learning & Teaching Activities

Type of the Learning Activites Learning Activities (# of week) Duration (hours, h) Workload (h)
Ders 14 1 14
Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme 0 0 0
Arazi Çalışması 0 0 0
Grup Çalışması / Ödevi 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Okuma 0 0 0
Ödev 0 0 0
Proje Hazırlama 0 0 0
Seminer 0 0 0
Staj 5 8 40
Teknik Gezi 0 0 0
Web Tab. Öğrenme 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Yerinde Uygulama 0 0 0
Mesleki Faaliyet 0 0 0
Sosyal Faaliyet 0 0 0
Tez Hazırlama 0 0 0
Alan Çalışması 0 0 0
Rapor Yazma 0 0 0
Final Sınavı 1 1 1
Final Sınavı Hazırlığı 0 0 0
Ara Sınav 0 0 0
Ara Sınav Hazırlığı 0 0 0
Kısa Sınav 0 0 0
Kısa Sınav Hazırlığı 0 0 0
TOPLAM 20 0 55
Total Workload of the Course Unit 55
Workload (h) / 25.5 2,2
ECTS Credits allocated for the Course Unit 2,0