Level of Contribution |
|||||
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Compulsory Course Units |
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Name of the Course Unit | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | T | % |
PRINCIPLES OF ATATURK AND THE HISTORY OF TURKISH REVOLUTION I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 0 | 9 | 10 |
PRINCIPLES OF ATATURK AND THE HISTORY OF TURKISH REVOLUTION II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 3 | 0 | 8 | 8,89 |
INTEGRATED OFFICE APPLICATIONS | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 49 | 54,44 |
ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA TEMELLERİ | 5 | 5 | 3 | 5 | 2 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 2 | 49 | 54,44 |
AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 66,67 |
COMPUTER NETWORKS | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 55 | 61,11 |
NESNE TABANLI YAZILIM GELİŞTİRME | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 54 | 60 |
AĞ CİHAZI PROGRAMLAMA | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 66,67 |
SUNUCU SİSTEMLERİ | 5 | 4 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 45 | 50 |
VERİTABANI TEMELLERİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 66,67 |
ROBOTİĞE GİRİŞ | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 54 | 60 |
TEMEL ELEKTRİK VE ELEKTRONİK | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 66,67 |
SAYISAL ELEKTRONİK | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 48 | 53,33 |
MATEMATİK I | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 | 13 | 14,44 |
MATEMATİK II | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 5 | 5 | 2 | 21 | 23,33 |
YAZ STAJI | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 66,67 |
TURKISH LANGUAGE I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2,22 |
TURKISH LANGUAGE II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 1 | 7 | 7,78 |
FOREIGN LANGUAGE I (ENG.) | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 13 | 14,44 |
FOREIGN LANGUAGE II (ENG.) | 3 | 4 | 0 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 22 | 24,44 |
TOTAL | 65 | 65 | 53 | 63 | 53 | 53 | 61 | 56 | 55 | 83 | 81 | 61 | 749 | 832,22 |
Course-Programme Outcome Relationship |
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Name of the Course Unit | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | T | % |
ALMANCA I | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 18 | 6,69 |
ALMANCA II | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 1,49 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 6 | 2,23 |
KRİPTOLOJİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
KABLOSUZ AĞLAR VE GÜVENLİĞİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
SANALLAŞTIRMA TEKNOLOJİLERİ | 5 | 4 | 5 | 0 | 5 | 1 | 1 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 45 | 16,73 |
SİSTEM ANALİZ VE TASARIMI | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
MOBİL OYUN PROGRAMLAMA | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 55 | 20,45 |
YAPAY ZEKA | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 54 | 20,07 |
MOBİL PROGRAMLAMA | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 2 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 49 | 18,22 |
GÖRÜNTÜ İŞLEME | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 51 | 18,96 |
VERİ MADENCİLİĞİ | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 2 | 3 | 5 | 44 | 16,36 |
BULUT BİLİŞİM SİSTEMLERİ | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 2 | 48 | 17,84 |
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 1 | 0 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 45 | 16,73 |
İLERİ NESNE TABANLI PROGRAMLAMA | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 48 | 17,84 |
OYUN PROGRAMLAMA | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 54 | 20,07 |
PYTHON PROGRAMLAMA | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
MAKİNE ÖĞRENMESİ | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 48 | 17,84 |
BİLİŞİM İNGİLİZCESİ | 5 | 5 | 4 | 2 | 5 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 46 | 17,1 |
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ | 5 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 41 | 15,24 |
NESNELERİN İNTERNETİ | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 2 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 53 | 19,7 |
BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ GÜVENLİĞİ | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 53 | 19,7 |
DONAMIN KURULUMU | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 54 | 20,07 |
İLERİ AĞ TEKNOLOJİLERİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
GENEL EKONOMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
GİRİŞİMCİLİK | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 5 | 5 | 1 | 22 | 8,18 |
DİJİTAL PAZARLAMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
HUKUKA GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 5 | 5 | 20 | 7,43 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 4 | 0 | 15 | 5,58 |
İTALYANCA I | 3 | 1 | 2 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 45 | 16,73 |
İTALYANCA II | 3 | 1 | 2 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 45 | 16,73 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
RUSÇA I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 4 | 1,49 |
RUSÇA II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0,74 |
İLK YARDIM | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | 5 | 5 | 1 | 19 | 7,06 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
FELSEFEYE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
KARİYER PLANLAMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 5 | 15 | 5,58 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 12 | 4,46 |
GÖRSEL PROGRAMLAMA | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
WEB ARAYÜZ TASARIMI | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
KURUMSAL KİMLİK VE İMAJ YÖNETİMİ | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 5 | 0 | 22 | 8,18 |
WEB PROJESİ YÖNETİMİ | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 5 | 5 | 38 | 14,13 |
GRAFİK TASARIM | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 4 | 3 | 2 | 1 | 5 | 5 | 32 | 11,9 |
YAZILIM MİMARİLERİ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 60 | 22,3 |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ HUKUKU | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 5 | 4 | 32 | 11,9 |
TOPLAM | 143 | 132 | 132 | 117 | 133 | 102 | 112 | 132 | 148 | 155 | 176 | 137 | 1619 | 601,86 |