1 |
KAYNAK TARAMA |
Cam yapısı, tarihçesi, kullanım alanları ve özellikleri |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
2 |
KAYNAK TARAMA |
Organik ve mineral gözlük camları özellikleri, avantaj ve dezavantajları, karşılaştırılması |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
3 |
KAYNAK TARAMA |
Porlorize ve fotokromik camların özellikleri ve kullanım alanları .Asferik cam ve özellikleri |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
4 |
KAYNAK TARAMA |
Değişik yöntemlerle hazırlanmış optik reçetelerin tanınması, işaret ve kısaltmaları |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
5 |
KAYNAK TARAMA |
Gözlük çerçeveleri ve tarihçesi |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
6 |
KAYNAK TARAMA |
Gözlük kısımları, yapıları çeşitleri ve kullanım amaçları |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
7 |
KAYNAK TARAMA |
Reçeteye uygun çerçeve seçimi |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
KAYNAK TARAMA |
Yüz yapısına, yaşa ve özel durumlara uygun çerçeve seçimi |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
10 |
KAYNAK TARAMA |
Merceklerin yapısı, çeşitleri ve özellikleri |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
11 |
KAYNAK TARAMA |
İnce ve kalın kenarlı mercekler |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
12 |
KAYNAK TARAMA |
Pantoskopik Açı - Retroskopik Açı |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
13 |
KAYNAK TARAMA |
Bİfokal Lensler |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
14 |
KAYNAK TARAMA |
Trifokal Lensler |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
15 |
KAYNAK TARAMA |
Varilux Lensler |
Ders/ Tartışmalı Ders, Destek ve Yapısal Örnekler, Gösterim, Uygulama |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |