TR EN

EVALUATION AND THERAPY IN CHILDHOOD LANGUAGE DISORDERS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
DKT305 EVALUATION AND THERAPY IN CHILDHOOD LANGUAGE DISORDERS 5 4 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozukluklarına Genel Bakış Anlatım, tartışma
2 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozukluklarına Genel Bakış Anlatım, tartışma
3 Literatür okuma, bireysel araştırma Dil Bozukluklarının Değerlendirilmesi: Temel Prensipler Anlatım, tartışma
4 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Gelişimsel Dil Bozukluğu (GDB) Anlatım, tartışma
5 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Gelişimsel Dil Bozukluğu (GDB) Anlatım, tartışma
6 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Gelişimsel Dil Bozukluğu (GDB) Anlatım, tartışma
7 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Zihinsel Yetersizlik Anlatım, tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Değerlendirme Anlatım, tartışma
10 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Değerlendirme Anlatım, tartışma
11 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Değerlendirme Anlatım, tartışma
12 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Terapi Anlatım, tartışma
13 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozuklukları/Terapi Anlatım, tartışma
14 Literatür okuma, bireysel araştırma Otizm Spektrum Bozukluğunda Dilin Değerlendirilmesi Anlatım, tartışma, örnek olay
15 Literatür okuma, bireysel araştırma Otizm Spektrum Bozukluğunda Dile İlişkin Müdahale Yaklaşımları Anlatım, tartışma, örnek olay
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -