TR EN

EVALUATION AND THERAPY IN CHILDHOOD LANGUAGE DISORDERS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
DKT305 EVALUATION AND THERAPY IN CHILDHOOD LANGUAGE DISORDERS 5 4 3 5

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

•Normal dil ve konuşma gelişim evrelerini bilir ve bu evrelerle dil bozukluklarını ayırt edebilir.
•Çocuklarda görülen artikülasyon, fonolojik, semantik, pragmatik ve dil gecikmesi gibi dil bozukluklarını sınıflandırabilir ve tanımlayabilir.
•Çocukluk çağı dil bozukluklarını değerlendirmek için uygun yöntem ve testleri seçebilir.
•Standart testler ve değerlendirme araçlarıyla dil bozukluğu olan çocukları değerlendirme becerisi kazanır.
•Dil bozukluklarına yönelik bireyselleştirilmiş değerlendirme raporları hazırlayabilir.
•Dil bozukluğu olan çocuklar için bireysel terapi planları oluşturabilir.