TR EN

CASE STUDIES IN ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI404 CASE STUDIES IN ADVERTISING 8 3 3 8

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür Tarama Tanışma, Ders hakkında genel bilgi: Amaç, İçerik, Uygulama, Değerlendirme Haftalık ders programının açıklanması: İzlence Kaynakça Anlatım, Soru-cevap yöntemi
2 Literatür Tarama Reklamcılığa genel bir bakış, reklamın özellikleri Reklam türleri Anlatım, Tartışma
3 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklam türlerine göre reklam örneklerini incelenmesi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam mecraları Anlatım, Tartışma
5 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklam mecralarına göre reklam örneklerinin incelenmesi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamda etik ve hukuk Anlatım, Tartışma, Soru-cevap yöntemi
7 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklamda etik ve hukuk kapsamında reklam örneklerinin incelenmesi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam kampanyalarının oluşum süreci Anlatım, Tartışma
10 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklam kampanyalarının oluşum sürecine göre reklam örneklerinin incelenmesi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam kampanyalarının çözümlenmesi için analiz teknikleri Anlatım, Tartışma
12 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklam örneklerinin analiz teknikleri kapsamında incelenmesi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Sosyal medyada reklamcılık ve viral reklamlar Anlatım, Soru-cevap yöntemi
14 Konuyla ilgili görsel ve metinsel örnekleri inceleme Sosyal medyada reklamcılık ve viral reklam örneklerinin incelenmesi Anlatım, Tartışma, Proje uygulama
15 Konuyla ilgili görsel ve metinsel örnekleri inceleme Farklı mecralarda reklamcılık ve farklı mecralarda reklamcılık örneklerinin incelenmesi Anlatım, Tartışma, Proje uygulama
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -