TR EN

GENDER REPRESENTATION IN ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI310 GENDER REPRESENTATION IN ADVERTISING 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Derse Giriş, Dersin Amacı ve Kapsamı, Haftalık Konular Hakkında Bilgi Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Biyolojik, Somatik, Psikolojik, Toplumsal Cinsiyet Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Feminizm Nedir? Feminist Kuramlar Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Feminist Kuramlar ve Feminizm Tarihi Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Queer (Kuir) Kuram Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
7 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kadına Yönelik Cinsiyetçi Söylem ve Örnekler Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Homofobik Söylem ve Örnekler Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Toplumsal Cinsiyetçi Reklamlar ve Örnekler Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Toplumsal Cinsiyetçi Reklamlar ve Örnekler Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamlarda Kadın Temsilleri ve Örnekler Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamlarda Erkek Temsilleri ve Örnekler Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
14 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamlarda Cinsellik Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
15 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Genel Değerlendirme ve Özet Anlatım, Soru-cevap yöntemi, medyada dil kullanımı ve cinsiyet perspektifinde reklam analizleri
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -