TR EN

MEDIA PLANNING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTS441 MEDIA PLANNING 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Ders İzlencesinin Tanıtılması ve Giriş Tanışma ve giriş Anlatım
2 İnternet ve Literatür Tarama Medya planlama kavramı ve gelişimi Anlatım
3 İnternet ve Literatür Tarama Medya araçları ve işlevleri Anlatım
4 İnternet ve Literatür Tarama Hedef kitle belirleme Anlatım
5 İnternet ve Literatür Tarama Medya planlama aşamaları Anlatım
6 İnternet ve Literatür Tarama Pazarlama, reklam ve medya Anlatım
7 İnternet ve Literatür Tarama Pazarlama, reklam ve medya Anlatım
8 - ARA SINAV -
9 İnternet ve Literatür Tarama Reklamlarda avantajlar ve dezavantajlar Anlatım, Soru- Cevap
10 İnternet ve Literatür Tarama Medya planlamasında bütçe Anlatım, Soru- Cevap
11 İnternet ve Literatür Tarama Medya planlamasında bütçe Anlatım, Soru- Cevap
12 İnternet ve Literatür Tarama Medyada satın alma süreci Anlatım, Soru- Cevap
13 İnternet ve Literatür Tarama Ölçüm ve hesaplama Anlatım, Soru- Cevap
14 İnternet ve Literatür Tarama Medya planlamasında karşılaşılan sorunlar Anlatım, Soru- Cevap
15 İnternet ve Literatür Tarama Medya planlamasında güncel örnekler Anlatım, Soru- Cevap, Örnek İnceleme
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -