TR EN

REKLAMCILIĞA GİRİŞ COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HTP152 REKLAMCILIĞA GİRİŞ 2 3 3 7

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür taraması Pazarlama, Pazarlama İletişimi ve Reklam İlişkisi Anlatım, Soru Cevap
2 Literatür taraması Reklamın Tanımı, Özellikleri ve Fonksiyonları Anlatım, Soru Cevap
3 Literatür taraması Reklamcılığın Tarihsel Gelişimi Anlatım, Soru Cevap
4 Literatür taraması Reklam Modelleri Anlatım, Soru Cevap
5 Literatür taraması Reklam Türleri I Anlatım, Soru Cevap
6 Literatür taraması Reklam Türleri I Anlatım, Soru Cevap
7 Literatür taraması Genel Tekrar Anlatım, Soru Cevap
8 - ARA SINAV -
9 Literatür taraması Reklam Ortamları I (Radyo, Televizyon, Gazete ve Dergi) Anlatım, Soru Cevap
10 Literatür taraması Reklam Ortamları II (Açıkhava, Transit, Satış Yeri, Sinema) Anlatım, Soru Cevap
11 Literatür taraması Reklam Ortamları III (Dijital) Anlatım, Soru Cevap
12 Literatür taraması Reklam Ajansları Anlatım, Soru Cevap
13 Literatür taraması Reklamda Özdenetim ve Etik Anlatım, Soru Cevap
14 Literatür taraması Dünyadan ve Türkiye'den Reklam Örnekleri Anlatım, Soru Cevap
15 Literatür taraması Genel Tekrar Anlatım, Soru Cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -