TR EN

INTRODUCTION TO INTERNATIONAL MARKETS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
UTY415 INTRODUCTION TO INTERNATIONAL MARKETS 7 3 3 7

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Kitap Okuma Uluslararası pazarlamanın tanımı Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
2 Kitap Okuma Uluslararası pazarlamayı etkileyen çevresel faktörler-ekonomik çevre Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
3 Kitap Okuma Uluslararası pazarlama araştırması ve süreci Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
4 Kitap Okuma Uluslararası pazar seçimi ve pazara giriş Stratejileri Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
5 Kitap Okuma Uluslararası ürün politikası, uluslararası pazarlamadaki alternatif ürün politikaları Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
6 Kitap Okuma Uluslararası pazarlarda dağıtım Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
7 Kitap Okuma Uluslararası fiyatlandırma kararları ve uluslararası fiyatlandırmada kullanılan yöntemler Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Kitap Okuma Uluslararası ödemelerde kullanılan yöntemler Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
10 Kitap Okuma Uluslararası pazarlamada tutundurma kararları: reklam ve kişisel satış Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
11 Kitap Okuma Uluslararası pazarlamada tutundurma kararları: halkla ilişkiler ve satış geliştirme Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
12 Kitap Okuma Uluslararası pazarlarda bütçeleme Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
13 Kitap Okuma Uluslararası pazarlarda proforma finansal tabloları hazırlama Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
14 Kitap Okuma Uluslararası fuar ve sergi organizasyonu Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
15 Kitap Okuma Uluslararası fuar ve sergi organizasyonu Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -