TR EN

THERAPEUTIC ACTIVITIES IN ERGOTHERAPY COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
ETY142 THERAPEUTIC ACTIVITIES IN ERGOTHERAPY 2 4 3 6

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Aktivitenin rol ve sağlıkla ilişkisini açıklar. 2 B (BİLİŞSEL / 2. Düzey - Anlama ; Açıklar)
Aktivite, uğraşı ve amaçlı aktivite arasındaki farkları açıklar. 2 B (BİLİŞSEL / 2. Düzey - Anlama ; Açıklar)
Aktivite performansını etkileyen psikososyal, kognitif, algısal ve duyumotor komponentleri tanımlar. 1-D (DUYUŞSAL/ 1. Düzey – Olayları Anlama: Tanımlar)
Aktivite performansını detaylı olarak düzenleme yapar. 4 D (DUYUŞSAL/ 4. Düzey – Kuruluş: Düzenleme yapar)
Aktiviteleri terapatik amaçlı olarak seçer, analiz eder, karşılaştırır ve düzenleme yapar. 2 D (DUYUŞSAL/ 4. Düzey – Kuruluş: Düzenleme yapar)
Aktiviteleri kişinin durumuna göre analiz eder, derecelendirir ve planlar. 6 B (BİLİŞSEL / 6. Düzey - Yaratma ; Planlar)
Aktivite performansını etkileyen ağrı, ödem ve inflamasyonun fizyolojik mekanizmalarını ve değerlendirme yöntemlerini açıklar. 2 B (BİLİŞSEL / 2. Düzey - Anlama ; Açıklar)
Ergoterapi alanında kullanılan sıcak ve soğuk modalitelerin etki mekanizmalarını açıklar. 2 B (BİLİŞSEL / 2. Düzey - Anlama ; Açıklar)