| Ekenci, G., ve İmamoğlu F. (2002). Spor İşletmeciliği, Nobel Yayınevi. |
| Serarslan, M. Z. (2009). Futbol pazarlaması. TFF FGM Futbol Eğitim Yayınları. İstanbul. |
| Argan, M., ve Katırcı H. (2008).Spor Pazarlaması. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara. |
| Bridgewater, S. .(2012). Futbol Markaları. (Çeviren: Aydeniz L.)Brandaga Yayınları. İstanbul. |
| Or, E. (2009). Taraftar Memnuniyeti. Türkiye Futbol Federasyonu, 1.bs.İstanbul. |
| Reın, I., Kotler, P., Shıelds, B. (2007). İşte Taraftar İşte Marketing, MediaCat. İstanbul. |
| Varinli, İ. (2008). Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar. Detay Yayıncılık. Ankara |
| Yükselen, C. (2008). Pazarlama İlkeler-Yönetim. Detay Yayıncılık. Ankara. |
| Öztürk, A. (2007). Hizmet Pazarlaması, 7.Basım, Ekin Basım Yayın Dağıtım. Eskişehir. |