GOLF |
1 |
4 |
4 |
5 |
2 |
0 |
3 |
1 |
4 |
2 |
5 |
1 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
47 |
5,14 |
FUTBOL |
5 |
4 |
2 |
5 |
5 |
1 |
2 |
1 |
5 |
2 |
1 |
5 |
4 |
5 |
1 |
2 |
5 |
5 |
60 |
6,56 |
BASKETBOL |
1 |
5 |
4 |
5 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
5 |
5 |
1 |
3 |
2 |
5 |
66 |
7,21 |
VOLEYBOL |
1 |
4 |
4 |
5 |
1 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
65 |
7,1 |
HENTBOL |
1 |
2 |
5 |
5 |
2 |
1 |
3 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
49 |
5,36 |
FİTNESS |
1 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
0 |
5 |
4 |
3 |
3 |
57 |
6,23 |
YÜZME |
3 |
5 |
1 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
0 |
2 |
2 |
4 |
5 |
3 |
64 |
6,99 |
TENİS |
4 |
1 |
4 |
5 |
4 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
3 |
0 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
47 |
5,14 |
ARTİSTİK CİMNASTİK |
5 |
1 |
2 |
5 |
3 |
1 |
2 |
1 |
5 |
3 |
1 |
1 |
5 |
5 |
1 |
1 |
2 |
3 |
47 |
5,14 |
RİTMİK CİMNASTİK |
5 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
3 |
5 |
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
58 |
6,34 |
ATLETİZM |
2 |
0 |
1 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
45 |
4,92 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
2 |
5 |
2 |
2 |
0 |
28 |
3,06 |
BASKETBOL I |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
35 |
3,83 |
YÜZME I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
4,92 |
HENTBOL I |
4 |
0 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
35 |
3,83 |
GÜREŞ I |
2 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
1 |
5 |
3 |
4 |
1 |
3 |
2 |
5 |
64 |
6,99 |
FUTBOL I |
2 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
3 |
5 |
3 |
3 |
2 |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
41 |
4,48 |
JUDO I |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
59 |
6,45 |
VOLEYBOL I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
4,92 |
KARATE-DO I |
5 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
48 |
5,25 |
YOGA I |
0 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
2 |
0 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
48 |
5,25 |
SATRANÇ I |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
0 |
1 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,46 |
FUTSAL I |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
5 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
40 |
4,37 |
TAEKWONDO I |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
47 |
5,14 |
STEP AEROBİK I |
5 |
1 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
44 |
4,81 |
ATICILIK I |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
38 |
4,15 |
SPINNING I |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
47 |
5,14 |
ESKRİM I |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
52 |
5,68 |
HALK OYUNLARI I |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
49 |
5,36 |
GRUP FİTNESS I |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
1 |
2 |
4 |
4 |
1 |
5 |
4 |
5 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
45 |
4,92 |
ARTİSTİK CİMNASTİK I |
5 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
33 |
3,61 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
4,92 |
GÖSTERİ CİMNASTİĞİ I |
2 |
4 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
3 |
3 |
3 |
56 |
6,12 |
GOLF I |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
40 |
4,37 |
BUZ PATENİ I |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
51 |
5,57 |
FİTNESS I |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
2 |
32 |
3,5 |
RİTİM EĞİTİMİ VE DANS I |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
41 |
4,48 |
MASA TENİSİ I |
2 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
4 |
4 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
36 |
3,93 |
RİTMİK CİMNASTİK I |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
54 |
5,9 |
BADMİNTON I |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
0 |
2 |
1 |
1 |
39 |
4,26 |
PİLATES I |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
45 |
4,92 |
TENİS I |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
62 |
6,78 |
ORYANTİRİNG I |
4 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
5 |
3 |
5 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
45 |
4,92 |
KAYAK I |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
64 |
6,99 |
KANO I |
3 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
66 |
7,21 |
YELKEN I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
4,92 |
İLKYARDIM VE SUDA CAN KURTARMA I |
4 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
2 |
4 |
2 |
52 |
5,68 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ I |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
35 |
3,83 |
BOKS I |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
45 |
4,92 |
SÖRF I |
1 |
5 |
1 |
5 |
2 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
3 |
66 |
7,21 |
BİSİKLET I |
1 |
0 |
2 |
3 |
3 |
0 |
2 |
1 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
50 |
5,46 |
BOCCE I |
3 |
1 |
4 |
2 |
1 |
3 |
5 |
2 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
52 |
5,68 |
OKÇULUK |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
63 |
6,89 |
YÖNETİM SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR MASAJI |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
57 |
6,23 |
SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
3 |
1 |
2 |
2 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
34 |
3,72 |
EGZERSİZ PSİKOLOJİSİ |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
64 |
6,99 |
SPOR TESİSLERİ TEKNOLOJİSİ VE ERGONOMİSİ |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
5 |
2 |
1 |
1 |
4 |
3 |
3 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
39 |
4,26 |
UYGULAMALI DOĞA SPORLARI |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
4 |
0 |
2 |
3 |
3 |
34 |
3,72 |
SPORCU TEMSİLCİLİĞİ |
3 |
3 |
4 |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
3 |
3 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
50 |
5,46 |
UYGULAMALI SU SPORLARI |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
4 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
42 |
4,59 |
SPORDA VE EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİRLİK |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
4 |
2 |
4 |
0 |
4 |
2 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
1 |
50 |
5,46 |
EKONOMİYE GİRİŞ |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
18 |
1,97 |
REKREASYON VE SPOR ORGANİZASYONLARI |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
0 |
5 |
1 |
48 |
5,25 |
SPORDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
56 |
6,12 |
SPOR YARALANMALARI |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
3 |
4 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
0 |
29 |
3,17 |
KUVVET ANTRENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DOĞA VE SPOR FOTOĞRAFÇILIĞI |
4 |
0 |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
21 |
2,3 |
SÜRAT, ÇABUKLUK VE ÇEVİKLİK ANRTENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR YAYINCILIĞI |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
47 |
5,14 |
REKREASYONDA PROGRAM GELİŞTİRME |
1 |
0 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
1 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
1 |
40 |
4,37 |
COĞRAFYA KÜLTÜRÜ VE SPOR |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
30 |
3,28 |
SPOR EKONOMİSİ |
1 |
2 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
4 |
2 |
4 |
0 |
38 |
4,15 |
SPORDA ETKİNLİK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SERBEST ZAMAN BECERİLERİ |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
0 |
1 |
1 |
0 |
21 |
2,3 |
SPORDA GİRİŞİMCİLİK PROJELERİ |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
24 |
2,62 |
PARK REKREASYONU |
4 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
2 |
5 |
1 |
5 |
1 |
2 |
0 |
3 |
0 |
32 |
3,5 |
ESENLİK VE SPOR |
4 |
4 |
3 |
1 |
4 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
45 |
4,92 |
ENGELLİLERDE SPOR |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
57 |
6,23 |
GENEL MUHASEBE |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
29 |
3,17 |
ENGELLİLERDE ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
45 |
4,92 |
SPOR YÖNETİMİNDE LİDERLİK |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
48 |
5,25 |
ENGELLİLERDE EĞİTSEL OYUNLAR |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
52 |
5,68 |
REKREASYONEL KAYNAKLAR |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
41 |
4,48 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ PERFORMANS ANALİZİ |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
57 |
6,23 |
SPORDA ÇOCUK KORUMA |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
47 |
5,14 |
YAŞAM KOÇLUĞU VE BİREYSEL ANTRENÖRLÜK |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
52 |
5,68 |
DAYANIKLILIK ANTRENMAN YÖNTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
50 |
5,46 |
KONDİSYON ANTRENMANI VE YÖNTEMLERİ |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
65 |
7,1 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
51 |
5,57 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
56 |
6,12 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
50 |
5,46 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,46 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
26 |
2,84 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
40 |
4,37 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GİRİŞİMCİLİK |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
0 |
24 |
2,62 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,97 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,64 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
2 |
5 |
0 |
0 |
1 |
0 |
18 |
1,97 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
3 |
0 |
1 |
0 |
0 |
16 |
1,75 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
0 |
3 |
0 |
22 |
2,4 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTATİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,64 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
11 |
1,2 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
90 |
9,84 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,97 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
21 |
2,3 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
1 |
0 |
0 |
19 |
2,08 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,11 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,55 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
1 |
1 |
3 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
2 |
5 |
4 |
4 |
0 |
33 |
3,61 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
1,31 |
TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
5 |
0 |
2 |
5 |
0 |
1 |
0 |
0 |
18 |
1,97 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,97 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
5 |
1 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
0 |
19 |
2,08 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,97 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
19 |
2,08 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,97 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,97 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,75 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
20 |
2,19 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
253 |
223 |
239 |
258 |
202 |
199 |
238 |
219 |
300 |
342 |
378 |
302 |
336 |
315 |
211 |
232 |
248 |
224 |
4719 |
515,74 |