TR EN

APPLICATION OF MARKETING RESEARCH COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
TTP209 APPLICATION OF MARKETING RESEARCH 3 4 3 6

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür Tarama Pazarlama Araştırmalarına Giriş Yüz Yüze Anlatım
2 Literatür Tarama Pazarlama Araştırması Sürecine Genel Bir Bakış Yüz Yüze Anlatım
3 Literatür Tarama Pazarlama Araştırması Konuları Yüz Yüze Anlatım
4 Literatür Tarama Keşifsel Araştırma ve Kalitatif Çalışmalar Yüz Yüze Anlatım
5 Literatür Tarama İkincil Veri Toplama Yüz Yüze Anlatım
6 Literatür Tarama Araştırma Tasarımı ve Potansiyel Hata Kaynakları Yüz Yüze Anlatım
7 Literatür Tarama Anketle Veri Toplama Yüz Yüze Anlatım, Uygulama
8 - ARA SINAV -
9 Literatür Tarama Pazarlama Araştırmalarında Raporlama Yüz Yüze Anlatım, Uygulama
10 Literatür Tarama Anket Tasarımı Yüz Yüze Anlatım, Uygulama
11 Literatür Tarama Gözlem , Deney Yüz Yüze Anlatım, Uygulama
12 Literatür Tarama Veri Analizine Giriş Yüz Yüze Anlatım
13 Literatür Tarama Veri Analizi Yüz Yüze Anlatım
14 Literatür Tarama Sosyal Medya Pazarlaması - Gerçek Yaşamdan Uygulama Yüz Yüze Anlatım
15 Literatür Tarama Öğrenci Sunumları Yüz Yüze Anlatım
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -