1 |
Hafta #1 |
Fonksiyonel Hareket Değerlendirmesi |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
2 |
Hafta #2 |
NÖROLOJİK DEĞERLENDİRME |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
3 |
Hafta #3 |
DUYUSAL BOZUKLUKLAR |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
4 |
Hafta #4 |
Denge ve Koordinasyon Egzersizleri |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
5 |
Hafta #5 |
Bilişsel ve Dil Değerlendirme Bozuklukları |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
6 |
Hafta #6 |
İnce motor becerilerin değerlendirilmesi |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
7 |
Hafta #7 |
PROPROSEPTİF DUYU |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Hafta #8 |
Ayres Duyu bütünlüğü teorisi, |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
10 |
Hafta #9 |
Pediatride görülebilen duyu bütünleme disfonksiyonları |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
11 |
Hafta #10 |
Pediatride görülebilen duyu bütünleme disfonksiyonları - vaka örneği |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
12 |
Hafta #11 |
Hemiplejik hastada motor fonksiyonların değerlendirilmesi ile ilgili teorik bilgi verilmesi ve uygulamalı olarak gösterilmesi , öğrencilerin uygulama yapmasıİyileşmenin farklı devrelerine göre tedavi- Devre I teorik |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
13 |
Hafta #12 |
Devre 1ve 2 uygulamaÖğrenciler ergoterapi ile ilgili rehabilitasyon yaklaşımlarını kütüphane ve web tabanlı kaynakları araştırarak örnek vakalar üzerinde hazırlarlar, sınıf ortamında sunarak tartışırlar. |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
14 |
Hafta #13 |
Devre 2a ve 3 teorik ve uygulama, Öğrenciler ergoterapi ile ilgili rehabilitasyon yaklaşımlarını kütüphane ve web tabanlı kaynakları araştırarak örnek vakalar üzerinde hazırlarlar, sınıf ortamında sunarak tartışırlar. |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
15 |
Hafta #14 |
Devre 4 teorik ve uygulama Öğrenciler ergoterapi ile ilgili rehabilitasyon yaklaşımlarını kütüphane ve web tabanlı kaynakları araştırarak örnek vakalar üzerinde hazırlarlar, sınıf ortamında sunarak tartışırlar. |
Anlatım + Sınıf içi tartışma |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |