TR EN

CAMPAIGN PLAN IN PUBLIC RELATIONS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HRY323 CAMPAIGN PLAN IN PUBLIC RELATIONS 5 5 3 7

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Ders İçeriği Hakkında Genel Bilgilendirme, Ders Kaynaklarının Tanıtılması. Halkla İlişkiler Kampanyalarının Oluşturulma Süreçlerine İlişkin Bilgilendirme. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
2 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Ödüllü Halkla İlişkiler Kampanyalarının İncelenmesi, Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Başarıyı Yakalama Adına Gerekli Kriterlerin Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
3 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Orijinal ve Yaratıcı Fikir Geliştirilmesi İçin İzlenecek Yolların Örnek Uygulanmış Projeler Üzerinden Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
4 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Araştırma Aşamasında İzlenecek Adımların Anlatılması. Araştırmada Faydalanılan Formal ve İnformal Kaynakların Açıklanması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
5 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında İzlenecek Problem Tespiti, Durum Analizi ve Amaçların Belirlenmesi Adımlarının Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
6 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında Hedef Kitle Gruplarının Belirlenmesi ve Bu Hedef Kitle Gruplarının Program Amaçlarının Oluşturulması Konularının Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
7 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında Oluşturulacak Aksiyon (Hareket) Planı Stratejisi Belirleme Konusunun Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında İletişim Stratejisi Geliştirme Yöntemleri, Doğru ve Etkili Mesaj Belirleme ile Medya Planlama Stratejileri Konularının Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
10 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında İletişim Stratejisi Geliştirme Yöntemleri, Doğru ve Etkili Mesaj Belirleme ile Medya Planlama Stratejileri Konularının Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
11 Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında Program Değerlendirmesi, Program Uygulama Planı (Sorumlulukların Saptanması, Takvim, Bütçe) ile Feedback Alınması ve Programın Değerlendirilmesi Adımlarının Anlatılması. Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi
12 Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. Soru Cevap Tartışma Yöntemi
13 Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. Soru Cevap Tartışma Yöntemi
14 Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. Soru Cevap Tartışma Yöntemi
15 Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. Soru Cevap Tartışma Yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -