TR EN

INTRODUCTION TO ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HRY102 INTRODUCTION TO ADVERTISING 2 3 3 6

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklamın ve reklamcılığın tanımı ve önemi Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
2 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Tarihi gelişim içerisinde reklamcılığın gelişimi Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
3 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklam ve Pazarlama Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
4 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklamın amaçları ve işlevleri Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
5 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Demografik faktörler ve reklam Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
6 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Psikolojik faktörler ve reklam Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
7 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Sosyo kültürel faktörler ve reklam Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklam Kuramları Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
10 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklam Türleri Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
11 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklamda Yaratıcılık Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
12 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklam Kampanyası Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
13 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklam Mecraları Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
14 Ders Kitabının İlgili Bölümü- Sunum Reklamcılıkta örgütlenme yapısı ve reklam ajansları Anlatım,soru-cevap,tartışma yöntemi
15 Genel Tekrar Genel Değerlendirme Genel Tekrar
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -