TR EN

ADVERTISING LANGUAGE COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI403 ADVERTISING LANGUAGE 7 3 3 8

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür tarama Tanışma, Ders hakkında genel bilgi: Amaç, İçerik, Uygulama, Değerlendirme Haftalık ders programının açıklanması: İzlence Kaynakça Anlatım, Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamcılığa genel bakış Reklamcılıkta reklamveren ve hedef kitle Anlatım, Tartışma
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam kampanyaları oluşum aşamaları Anlatım, Tartışma, Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam stratejileri Anlatım, Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamcılıkta metin yazarlığı Anlatım, Tartışma
6 Uygulama örneklerini inceleme Reklamcılıkta metin yazarlığı Örnek uygulama analizi
7 Uygulama örneklerini inceleme Reklamcılıkta metin yazarlığı Örnek uygulama analizi
8 - ARA SINAV -
9 Uygulama örneklerini inceleme Reklam analizlerinde kullanılan yöntemler ve yöntemlerin örneklerle incelenmesi Anlatım, Tartışma
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İçerik analizi ve reklam Anlatım, Tartışma, Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Söylem analizi ve reklam Anlatım, Soru-cevap yöntemi
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Göstergebilimsel analiz ve reklam Anlatım, Tartışma, Soru-cevap yöntemi
13 Uygulama örneklerini inceleme Reklamlarda anlam inşası ve ideolojinin aktarımı, reklamlar ve tüketim kültürü, tüketim toplumu Örnek uygulama analizi
14 Uygulama örneklerini inceleme Reklamlarda kadın temsilleri Örnek uygulama analizi
15 Uygulama örneklerini inceleme Örnek reklam incelemeleri Örnek uygulama analizi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -