TR EN

CREATIVITY IN ADVERTISING I COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI301 CREATIVITY IN ADVERTISING I 5 3 3 7

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür Tarama Tanışma, Ders hakkında genel bilgi: Amaç, İçerik, Uygulama, Değerlendirme Haftalık ders programının açıklanması: İzlence Kaynakça Anlatım, Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam kampanyalarına genel bakış Reklam kampanyası süreci (araştırma ve durum analizi) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
3 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklam kampanyası süreci (planlama ve uygulama) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklam kampanyası süreci (değerlenme) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamda yaratıcılık ve strateji kavramları Anlatım, Soru-cevap yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamda yaratıcılığın özellikleri Anlatım, Soru-cevap yöntemi
7 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklamda yaratıcı stratejiler Anlatım, Soru-cevap yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamda yaratıcı fikir kavramı Anlatım, Soru-cevap yöntemi
10 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklamda yaratıcı fikrin bulunması Anlatım, Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili örnekleri inceleme Reklamda yaratıcı fikir süreci Anlatım, Soru-cevap yöntemi
12 Konuyla ilgili görsel ve metinsel örnekleri inceleme Reklamda yaratıcılıkta metafor kullanımı Anlatım, Soru-cevap yöntemi
13 Konuyla ilgili görsel örnekleri inceleme Reklam kampanyalarında yaratıcı fikir örnekleri Anlatım, Soru-cevap yöntemi
14 Konuyla ilgili görsel ve metinsel örnekleri inceleme Reklam kampanyalarında yaratıcı fikir örnekleri Anlatım, Soru-cevap yöntemi
15 Konuyla ilgili görsel ve metinsel örnekleri inceleme Reklam kampanyalarında yaratıcı fikir örnekleri Anlatım, Soru-cevap yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -