TR EN

CREATIVITY IN ADVERTISING I COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI301 CREATIVITY IN ADVERTISING I 5 3 3 7

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Reklamda yaratıcı strateji sürecini anlatır
Kampanya süreçlerinde uygulanan rekabet analizi, hedef kitle analizi, iletişim sorunu ve iletişim hedefi kavramlarını açıklar.
Etkili bir yaratıcı strateji geliştirerek bunu ikna teknikleri ile ilişkilendirir
Yaratıcı stratejilerin uygulandığı reklam tasarımlarını analiz eder.
Ticari markalara yönelik hedef kitle analizi gerçekleştirerek tüm analizlerin ortak bir değerlendirmesini yapar.
Yaratıcı stratejide kullanılan stratejik bilgi kaynaklarını (araştırma ve analiz) belirler.