TR EN

INTERNATIONAL MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
DTP206 INTERNATIONAL MARKETING 4 2 2 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 - Uluslararası pazarlama kavramı uluslararası pazarlamanın gerekliliği Anlatım, Soru-Cevap
2 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlama kavramının ulusal pazarlama ve dış ticarette kullanılan kavramlar ile karşılaştırılması Anlatım, Soru-Cevap
3 Ders Notu Okuma Uluslararası pazar araştırma süreci ve şekilleri Anlatım, Soru-Cevap
4 Ders Notu Okuma Uluslararası pazar araştırma süreci ve şekilleri Anlatım, Soru-Cevap
5 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada temel bilgi sistemleri ve bilgi kaynakları Anlatım, Soru-Cevap
6 Ders Notu Okuma Çokuluslu işletmeler ve pazarlama faaliyetlerinin oluşma süreci Anlatım, Soru-Cevap
7 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlama planlama süreci ve uluslararası pazarlama stratejisinin oluşumu Anlatım, Soru-Cevap
8 - ARA SINAV -
9 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada ürün stratejisi Anlatım, Soru-Cevap
10 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada ürün stratejisi Anlatım, Soru-Cevap
11 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada fiyat stratejisi Anlatım, Soru-Cevap
12 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada dağıtım stratejisi Anlatım, Soru-Cevap
13 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada dağıtım stratejisi ve lojistik Anlatım, Soru-Cevap
14 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada tutundurma stratejisi Anlatım, Soru-Cevap
15 Ders Notu Okuma Uluslararası pazarlamada pazarlama iletişimi çabaları Anlatım, Soru-Cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -