TR EN

PRINCIPLES AND MANAGEMENT OF MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
IBY218 PRINCIPLES AND MANAGEMENT OF MARKETING 4 3 3 6

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

İşletmelerde pazarlamanın rolünü ve pazarlama karmalarını hatırlar.
Pazarlama sistemi ve işletmenin hedef pazarını hatırlar, uygular, yaratır.
SWOT analizi ve stratejik pazarlama planını ve pazarlama stratejilerini anlar.
İşletmelerde uygulanabilecek büyüme stratejilerini anlar.
Büyüme Hızı-Pazar Payı (BCG) Matrisini hatırlar, uygular, analiz eder.
Pazarlamayı etkileyen çevresel faktörleri anlar. Pazarlama Araştırması ve Pazarlama Bilgi Sistemleri arasındaki hatırlar, değerlendirir, analiz eder.