Code | Name of the Course Unit | Semester | In-Class Hours (T+P) | Credit | ECTS Credit |
---|---|---|---|---|---|
IBY218 | PRINCIPLES AND MANAGEMENT OF MARKETING | 4 | 3 | 3 | 6 |
KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to) |
---|
İşletmelerde pazarlamanın rolünü ve pazarlama karmalarını hatırlar. |
Pazarlama sistemi ve işletmenin hedef pazarını hatırlar, uygular, yaratır. |
SWOT analizi ve stratejik pazarlama planını ve pazarlama stratejilerini anlar. |
İşletmelerde uygulanabilecek büyüme stratejilerini anlar. |
Büyüme Hızı-Pazar Payı (BCG) Matrisini hatırlar, uygular, analiz eder. |
Pazarlamayı etkileyen çevresel faktörleri anlar. Pazarlama Araştırması ve Pazarlama Bilgi Sistemleri arasındaki hatırlar, değerlendirir, analiz eder. |