TR EN

SUSTAINABLE MEDIA COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
THY421 SUSTAINABLE MEDIA 5 3 3 5

Objectives and Contents

Objectives: Dersin amacı; Medya uygulamalarının işletmelerin sürdürülebilirlik yönetimi açısından öneminin tartışılması ve marka, etik, sosyal sorumluluk, çevre bilinci, inovasyon, farkındalık kavramlarını sürdürebilirlik ve halkla ilişkiler alanı ile ilişkilendirme bilgi ve becerisi kazandırmaktır.
Content: Dersin içeriği, Sürdürebilirlik, Medya, Kurumsal Sorumluluk, Marka İletişimi konularının kavramsal olarak anlatılması, Markaların Sürdürülebilirlik Anlayışında Medya uygulamalarının önemi, Sürdürülebilir Medya açısından Kitle İletişim araçları ve sosyal medya araçlarının kullanımı (örnekler) , çevre bilinci ve etik kavramlarının Sürdürülebilir Medya yönetimi ile ilişkisi, Medyada Sürdürebilirliğin ölçümlenmesi konularını kapsamaktadır.