TR EN

MARKETING AND SALES TECHNIQUES COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
TTP104 MARKETING AND SALES TECHNIQUES 2 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür Tarama Pazarlama İle İlgili Kavramlar Yüz Yüze Eğitim
2 Literatür Tarama Pazarlama Çeşitleri Yüz Yüze Eğitim
3 Literatür Tarama Pazarlama Fonksiyonlarının Sınıflandırılması Yüz Yüze Eğitim
4 Literatür Tarama Pazarlama Yönetimi Kavramı, Pazarlama Yönetimi ve Çevre ile İlişkisi. Yüz Yüze Eğitim
5 Literatür Tarama Stratejik Planlama ve Pazarlama Yüz Yüze Eğitim
6 Literatür Tarama Pazarlama Kararlarıyla İlgili Micro ve Makro Çevre Faktörleri. Yüz Yüze Eğitim
7 Literatür Tarama Pazarlama Araştırma Sistemi Yüz Yüze Eğitim
8 - ARA SINAV -
9 Literatür Tarama Pazarlama Araştırma Sürecinin Aşamaları Yüz Yüze Eğitim
10 Literatür Tarama Kişisel Satış ve Satış Çeşitleri Yüz Yüze Eğitim
11 Literatür Tarama Müşteri ve Davranış Çeşitleri Yüz Yüze Eğitim
12 Literatür Tarama Kişisel Satış Faaliyetlerinde İletişim ve Beden Dili Yüz Yüze Eğitim
13 Literatür Tarama Çapraz Satış ve Satış Kapama Yöntemleri Yüz Yüze Eğitim
14 Literatür Tarama Satış Personelinin Motivasyonu Yüz Yüze Eğitim
15 Literatür Tarama Genel Tekrar - Soru ve Cevap Yüz Yüze Eğitim
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -